Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025

Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ (6 ΤΟΜΟΙ)





 


Συγγραφέας: ΟΥΪΝΣΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ

Μετάφραση: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤΑΝΑΡΑΣ
Εκδόσεις: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΑΘΗΝΑ 2010

Διαστάσεις: 14x20cm Σελίδες: 304+288+288+288+304+288 με φωτογραφίες
Τιμή: 16


Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΝΟΣ ΔΕΚΑΝΕΩΣ (Ο ΧΙΤΛΕΡ ΩΣ ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ)

Συγγραφέας: GERT BUCHEIT

Απόδοσις εις την Ελληνικήν μερίμνη Διευθύνσεως Στρατιωτικών Εκδόσεων ΓΕΣ
Εκδόσεις: ΓΕΣ, ΑΘΗΝΑΙ 1964

Διαστάσεις: 18x25cm Σελίδες: 508
Τιμή: 6 (άκοπο αντίτυπο)

*ίχνη υγρασίας στο εξώφυλλο

ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ


 
Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΑΣΗ - ΑΧΜΕΤ ΝΙΖΑΜ
Εκδόσεις: ΤΑ ΝΕΑ, ΑΘΗΝΑ 2013
Διαστάσεις: 15x20cm Σελίδες: 286
Τιμή : ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΣ 1 ΜΑΪΟΥ 1940

 


ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΙΣ

Έτος Γ - Τεύχος 72ον, σελίδες 24

ΣΟΥΡΕΛΙΣΜΟΣ/SURREALISME

 

Εικονογραφημένη Εγκυκλοπαίδεια Τέχνης

Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
Εκδόσεις: ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ, ΑΘΗΝΑ 2009

Διαστάσεις: 20x24cm Σελίδες: 320 (ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ, ΓΑΛΛΙΚΑ)
Τιμή: 6

Εκείνοι οι ποιητές, οι διανοούμενοι και οι Ευρωπαίοι καλλιτέχνες, πολλοί από αυτούς μαρξιστές, των οποίων την προσοχή προσέλκυσαν το περιοδικό "La Revolution Surrealiste" και ο Αντρέ Μπρετόν, συνειδητοποίησαν ότι είχε έρθει ο καιρός να απελευθερώσουν τη μορφή έκφρασης, να δώσουν υπόσταση στον κόσμο του ασυνείδητου, του ονείρου και του "καθαρού ψυχικού αυτοματισμού". Ήταν πρόθυμοι να δώσουν μορφή και σχήμα στους εφιάλτες τους, στην παράνοιά τους, στον καταπιεσμένο ερωτισμό τους και στη σκοτεινή πλευρά του μυαλού τους. Ο "Σουρεαλισμός", όπως τον όρισε ο Μπρετόν, ήταν "πέρα από όλες τις αισθητικές και ηθικές ενασχολήσεις". Το χιούμορ, η υπερβολή, η σκληρότητα και η αγωνία, παρόντα σε ανησυχητικές μεταμορφώσεις, επαναλαμβάνονται στους ποιητικούς χείμαρρους του Ελυάρ και του Αραγκόν, οτα θεατρικά έργα του Αρτό, ή στα κινηματογραφικά ποιήματα του Μπουνιουέλ και του Κοκτό, όπως και στην τέχνη του Μαξ Ερνστ, του Ρενέ Μαγκρίτ, του Σαλβαδόρ Νταλί, του Πολ Ντελβό, του Ιβ Τανγκί, του Χουάν Μιρό, του Ζαν Αρπ, του Χένρι Μουρ, του Μαν Ρέι. Και ενώ είναι αρκετά εύκολο να βρεθούν οι αρχές του λογοτεχνικού Σουρεαλισμού στον θάνατο του Ντανταϊσμού, είναι δυσκολότερος ο εντοπισμός της... έκλειψής του: τα απελευθερωτικά αποτελέσματα του Σουρεαλισμού εξακολουθούσε να τα απολαμβάνει η γενιά των καλλιτεχνών που ακολούθησε τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν η ζωγραφική δράσης και το ανεπιτήδευτο σύμπαν προσέφεραν νέους ορίζοντες προς εξερεύνηση. Βοήθησε να πάρει μορφή το πνεύμα του Μάη του 1968, όταν γραμμένο με μεγάλα γράμματα στους τοίχους του Παρισιού, και αλλού, ήταν το σύνθημα "Όλη η εξουσία στη φαντασία", αντηχώντας τον λόγο του Αντρέ Μπρετόν το φθινόπωρο του 1942 στο Πανεπιστήμιο του Γέιλ: "Ο Σουρεαλισμός γεννήθηκε για να επιβεβαιώσει την απεριόριστη πίστη στην ιδιοφυΐα της νεότητας".

THE MAN MANUAL, ΤΟ "ΛΥΣΑΡΙ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ!

Συγγραφέας: DR LINDA PAPADOPOULOS
Μετάφραση: ΒΑΣΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Εκδόσεις: ΔΙΟΠΤΡΑ, ΑΘΗΝΑ 2007
Διαστάσεις: 15x21cm Σελίδες: 240
Τιμή: 3

Είτε βγαίνετε στα πρώτα σας ραντεβού, είτε βρίσκεστε στο αρχικό στάδιο της σχέσης σας, ακόμη κι αν έχετε μια σταθερή σχέση, είστε δεσμευμένες ή υπάρχει ένας άντρας στη ζωή σας, ΤΟΤΕ, χρειάζεστε αυτό το βιβλίο!
Διαβάστε τις πιο ρεαλιστικές, ειλικρινείς και διασκεδαστικές απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις που σας "τρελαίνουν" σχετικά με το σύντροφό σας.
 

Η ΘΕΙΑ ΚΩΜΩΔΙΑ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ

 







Συγγραφέας: Dante Alighieri
Μετάφραση: Ανδρέας Ριζιώτης

Εκδόσεις: Τυπωθήτω, Αθήνα 2005 Α' ανατύπωση
Διαστάσεις: 17,5x24cm Σελίδες: 336

Τιμή: 6

ΠΟΙΗΣΗ 

Η "Θεία Κωμωδία", με τους επτά μέχρι σήμερα αιώνες της ζωής της, μας φανερώνεται σαν μια τιτάνια σύνθεση εκείνης της εποχής.
Είναι το υψηλό επίτευγμα μιας μεγαλειώδους προσπάθειας, που υποτάσσει στην ιδεολογική και δημιουργική σύλληψη ένα ολότελα εξαιρετικό και πολύπλευρο υλικό. Η αξία του υλικού βρίσκεται τόσο στο πλάτος των παρατηρήσεων, όσο και στο μεγάλο πλήθος των παραστάσεων.
Με την αρμονία του ποιητικού περιεχομένου, με το πλάτος των φαινομένων της πραγματικής ζωής που καθρεφτίζονται πιστά, και με τις ιστορικές παραδόσεις και τους τότε πολιτικούς αγώνες, η "Θεία Κωμωδία" μπορεί να θεωρηθεί σαν δημιουργική γενίκευση εκείνης της περιόδου της ανθρώπινης ανάπτυξης, που βρίσκεται στο σύνολό της στο κατώφλι μιας καινούργιας ιστορικής εποχής και που την είδε στο σύνολό της το δυνατό μάτι του Ιταλού ποιητή.